Animacje 2D wielu osobom kojarzą się z bajkami. Początkowo format rzeczywiście był głównie wykorzystywany do produkcji filmów dziecięcych, jednak obecne zastosowanie animacji 2D znacząco się poszerzyło.
Kolorowy obraz przyciąga uwagę odbiorców, powodując, że produkcja jest odbierana jako atrakcyjna i ciekawa. Dlatego animacje 2D są często używane do promocji marek oraz produktów.
Treści mówione i pisane nie są aż tak skuteczne jak animacje reklamowe, które pozwalają na lepsze zapamiętanie marki przez potencjalnych klientów.
Animacje 3D należą do bardziej zaawansowanych metod wizualizacji. Cechują się one trójwymiarowością, co znacznie zwiększa realność obrazu.
Produkty ukazywane za pomocą animacji reklamowych 3D można oglądać z każdej strony, zmniejszając lub zwiększając poszczególne części.
Bardzo często animacje 3D wykorzystywane są do tworzenia projektów architektonicznych. Taki zabieg sprawia, że nabywca może dokładnie obejrzeć całą przestrzeń mieszkania, co zwiększa autentyczność wnętrza.
Dla Zamku Królewskiego na Wawelu wyprododukowaliśmy reklamę telewizyjną i internetową łączącą technikę animacji z ujeciami z drona.
Dla Totalizatora Sportowego, właściciela marki Lotto, przygotowaliśmy spot zawierający animację 3D i promujący zakłady specjalne dla zniszczonej wojną Ukrainy.
Dla firmy Zdrovit wykonaliśmy animacje 2D i 3D w spocie promującym suplement diety Molekin D3+K2 Forte.