wyślij brief

AtomStore

testymonial
sprawdź case study

AtomStore to platforma e-commerce, która oferuje możliwości i funkcje wielu systemów w ramach jednego produktu. Jeżeli Twój sklep rośnie, z AtomStore nie musisz martwić się o jego wydajność. Możesz rozwijać jego potencjał, korzystając z dostępnych funkcji w ramach tej samej platformy. AtomStore to elastyczność, multifunkcjonalność i skalowalność dla Twojego sklepu internetowego.

Dla firmy AtomStore stworzyliśmy pierwszy, pilotażowy odcinek serii #AtomSTORY. Opowiedzieliśmy w nim ciekawy case firmy Cocolita.pl

szczegóły projektu

Cel główny

Celem było pokazanie historii świetnego sukcesu jednego z klientów AtomStore – drogerii internetowej Cocolita.

Forma 

Naturalnym wyborem formy wideo był testymonial. Chcieliśmy pokazać pracę w świecie e-commerce od zaplecza, a przy okazji jak korzystają z naszego produktu.

Formaty

Filmy powstały w formatach dopasowanych do Facebooka, Instagrama i LinkedIn.

Bohaterowie

W filmie występują 3 najważniejsze osoby w Cocolita.pl, które rozkręcają biznes od samego początku.

Miejsce zdjęć

Zdjęcia do filmów odbyły się jesienią w 2021 roku w Rzeszowie.

Konwersja

Celem, a jednocześnie wynikiem kampanii była większa rozpoznawalność AtomStore.

otrzymane referencje

Dla mnie IMAGEPRO to świetny partner. Niezwykle podobał mi się styl prowadzenia prac na planie, rozmawiania z klientami, sprawiania, że atmosfera stawała się luźna i przyjacielska mimo kamer i mikrofonów. 

Michał z IMAGEPRO zapropnował nam styl wywiadów, który pasował do celu cyklu #AtomSTORY, a po montażu wyszedł jeszcze lepiej. Lubię wracać pamięcią do tego dnia na planie 🙂

efekty naszej współpracy z AtomStore

umiemy w emocje
i angażowanie widza

pomożemy Ci stworzyć konwertujący film reklamowy

sprawdź nas
Odsłony

Tylko na Facebooku ponad pól miliona osób zobaczyło nasze video o Cocolita.pl

Konwersja

Średni CTR dla kampanii wyniósł 4,98%, co oznacza, że wiele osób chciało się dowiedzieć więcej o produkcie AtomStore.

Uwaga

Na YouTube 61% widzów nadal oglądało film w okolicach 0:30, co stanowi ponadprzeciętną wartość.