Dlaczego animacje są tak ważne dla przeniesienia Twojej firmy na wyższy poziom?

Spis treści
# Liczby dają do myślenia
# Internauci uwielbiają filmy instruktażowe
# Zobacz nasz showreel
# Podsumowanie
animacje 2d 3d produkcja

Liczby dają do myślenia

Każdego dnia na YouTube ludzie oglądają ponad miliard godzin filmów.  Użytkownicy Facebooka spędzają na portalu średnio 58,5 minut każdego dnia. W przypadku Instagrama jest to średnio 28 minut dziennie. To tam właśnie są twoi przyszli klienci i to tam czekają na twoje filmy.

Zrozumienie zachowania odbiorców docelowych i ustalenie, kiedy i gdzie dokładnie są online, ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia zaangażowania. Według oficjalnych statystyk 90% użytkowników śledzi jakąś markę na Instagramie.

Platforma, która została zaprojektowana głównie po to, by pomagać internautom w utrzymywaniu kontaktu z przyjaciółmi i rodziną, obecnie stanowi potężne źródło inspiracji i odkryć zakupowych. To dotyczy nie tylko Instagrama. Nawet 78% osób twierdzi, że Facebook pomaga im odkrywać nowe produkty lub marki.

Powyższe statystyki  marketingu wideo na początku 2021 r. pokazują nam coś niezwykle ważnego: social media to nie tylko platformy, z których użytkownicy korzystają czysto społecznie. Szybko zmieniają się również w odkrywczą i inspirującą wyszukiwarkę dla ciekawskich, potencjalnych nabywców.

Dlatego powinieneś dostarczyć im treści, których oczekują na tym etapie – animacje, które pomogą im zrozumieć, jak rozwiązać ich problemy lub potrzeby. Do takich celów najlepiej nadają się filmy animowane 2D lub 3D, np. explainer video, filmy instruktażowe lub edukacyjne.

Internauci uwielbiają filmy instruktażowe

W porządku. Interesuje cię produkcja filmów animowanych, ale na jaką formę animacji się zdecydować?

Powinien zainteresować cię fakt, że ze wszystkich dostępnych stylów to filmy instruktażowe najpopularniejszą formą video contentu w social mediach. Ludzie świetnie reagują na treści, które rozwiązują konkretny problem, edukują lub dostarczają natychmiastowej wartości.

Kapitalną sprawą w przypadku filmów animowanych jest to, że można je łatwo dostosować do dowolnego rodzaju biznesu lub branży, z której wywodzi się twoja firma. Niezależnie od tego, czy produkujesz oprogramowanie, tworzysz ubrania albo sprzedajesz zabawki, film instruktażowy od razu wzbudzi zainteresowanie odbiorców!

Trzeba pamiętać, że media społecznościowe to platformy nastawione na wizualność i dynamikę, dlatego musisz sprawić, by animacje były krótkie, estetyczne, przyciągały wzrok i angażowały od pierwszych sekund.

Animacje to dla nas esencja życia

Realizujemy dynamiczne, kreatywne i atrakcyjne animacje 2D i 3D. W dowolnym stylu i rozdzielczości. Packshoty, explainer video, animacje produktowe, logo i inne. Idealne np. gdy realizacja zdjęć jest niemożliwa. Sprawdź dlaczego produkcja animacji to dla nas esencja życia.

Podsumowanie

Dzięki rosnącej bazie użytkowników, reklamom na platformach, niezrównanym opcjom targetowania reklamy wprost do grupy docelowej, social media stały się podstawowym elementem marketingu i kanałem komunikacji dla firm każdej wielkości i we wszystkich branżach.

W wielu przypadkach najlepszym rozwiązaniem na dotarcie do klientów są animacje. Zarówno 2D jak i 3D. Czy to ze względu na wygodę w produkcji (tworzenie od zera dowolnego contentu), czy ich świetną konwersję.

Ogólnodostępne statystyki Facebooka, Instagrama czy też YouTube za rok 2020 zapewniają doskonały wgląd w to, co obecnie działa, a co nie. Korzystanie z nich jako punktu odniesienia pomoże Ci podejmować lepsze, bardziej świadome decyzje i wykorzystać niesamowity potencjał social mediów!

Sprawdź nas

Odezwiemy się w 24H i przedyskutujemy wspólnie wszelkie możliwości.
bezpłatna konsultacja