szybka konsultacja
Blog

3 powody, żeby zrobić 3 filmy promocyjne zamiast 1

Co 3 filmy promocyjne to nie 1

Chcesz promować swoją firmę poprzez filmy promocyjne, ale nie masz doświadczenia, więc planujesz powierzyć to zadanie agencji video?

Sprawdź jak najlepiej wykorzystać możliwości profesjonalnej ekipy filmowej i usług agencji video.

Lepsze wykorzystanie jednego dnia zdjęciowego

Powierzenie produkcji filmowej profesjonalnej agencji video to gwarancja, że filmy promocyjne będą najwyższej jakości.

W związku z tym, że jest to opcja wymagająca większych nakładów finansowych niż samodzielna realizacja video, to warto wiedzieć, jak najbardziej efektywnie wykorzystać czas i umiejętności zatrudnianych specjalistów.

Zwyczajowo stawki ekipy filmowej liczone są za jeden dzień zdjęciowy, który liczy 11 godzin.

W tym czasie dzięki odpowiedniemu planowaniu i organizacji możliwe jest zrealizowanie ujęć do około trzech krótkich filmów.

Przykładowo, jeżeli ekipa realizacyjna przyjeżdża do siedziby Twojej firmy, może ona dla Ciebie zrealizować filmy promocyjne prezentujące zarówno produkty, Twoją firmę, jak również wywiady z pracownikami lub zarządem. 

Dlaczego warto postawić na krótkie treści? W erze krótkiej uwagi i natłoku treści w mediach społecznościowych odbiorcy często mają skłonność do szybkiego przewijania długich filmów.

W przypadku krótszych form video bardziej prawdopodobne jest, że takie materiały przyciągną i utrzymają uwagę odbiorców przez dłuższy czas.

Chcesz poznać więcej powodów? Zajrzyj do kolejnych akapitów. 

filmy promocyjne Kraków

Chcesz wiedzieć ile kosztują filmy promocyjne i od czego zależą koszty? Zajrzyj tutaj

Różnorodność treści

Tworzenie większej ilości krótkich filmów daje Ci możliwość eksplorowania rozmaitych tematów, formatów i stylów video. Możesz dostarczyć różnorodne filmy promocyjne, które zainteresują odmienne grupy odbiorców. Każdy film może skupić się na innym aspekcie Twojej marki, produktu lub usługi, co pozwoli na bardziej wszechstronne dotarcie do swojej publiczności.  Na jakie rodzaje video warto postawić? 

  • video produktowe
  • video promujące firmę
  • video edukacyjne 
  • video instruktażowe
  • testymoniale 

Decydując się na produkcję video z IMAGEPRO możesz liczyć na pełne wsparcie, od analizy potrzeb Twojej firmy, przygotowanie kreacji, aż po finalny montaż materiałów. 

Sprawdź jakie treści video warto mieć na swojej stronie – zajrzyj tutaj.

ile kosztuje film promocyjny

Optymalizacja treści na potrzeby marketingu

Posiadanie kilku krótkich filmów pozwala na większą elastyczność w optymalizacji treści pod kątem celów marketingowych.

Scenariusz każdego filmu możesz dostosować do konkretnego grona odbiorców.

Jak to zrobić? Na przykład używając języka i środków wyrazu dopasowanych do wybranej grupy docelowej, albo dodając odpowiednie wezwania do działania (CTA). 

Dzięki temu, posiadając trzy filmy promocyjne jeden z nich możesz użyć na przykład do budowania świadomości marki, drugi do edukowania odbiorców, a trzeci do zachęcania do zakupu lub działań konwersji.

Ponadto planując produkcję kilku filmów możesz jeszcze lepiej dopasować je pod kątem kanału, na których zostaną one opublikowane.

W IMAGEPRO pomożemy Ci przygotować materiały w formatach dostosowanych do wszystkich najpopularniejszych platform i mediów społecznościowych. 

Chcesz promować firmę przy użyciu video? Sprawdź, jakich błędów unikać.

filmy promocyjne - film promocyjny

Podsumowanie

Regularna publikacja video to klucz do sukcesu we współczesnym marketingu.

Decydując się na współpracę z agencją video warto więc rozważyć produkcję większej ilości krótkich materiałów.

Ekipa filmowa będzie do Twojej dyspozycji przez cały dzień, w trakcie którego jest w stanie zrealizować w jednej lokacji ujęcia do kilku różnorodnych filmów.

Warto więc z wyprzedzeniem zaplanować większą ilość potrzebnych treści.

Dzięki temu zaoszczędzisz nie tylko czas, ale również ograniczysz koszty, które byłby znacznie większe jeżeli ekipa filmowa byłaby zatrudniana do realizacji tylko jednego krótkiego materiału. 

Powodzenia!