wyślij brief
Blog

Content marketing — jakie treści warto mieć na stronie w 2023?

Pewnie już wiesz, że video to podstawa content marketingu dla większości firm na całym świecie.

Popularność tego trendu nie spada, a algorytmy nadal chętniej promują strony firmy, które publikują filmy.

Dostrzegasz potrzebę regularnego tworzenia video contentu dla Twojej firmy? Sprawdź, jakie treści warto mieć na swojej stronie. 

Content marketing na stronie internetowej

Na początku mały eksperyment. Zajrzyj na stronę internetową swojej firmy i odpowiedz sobie na jedno pytanie.

Jaki mniej więcej procent treści na Twojej stronie stanowią filmy i animacje?

Możliwe, że jest ich niewiele. Jeśli tak, to nie ma na co czekać! Najwyższa pora na stworzenie nowych treści video.

Dlaczego warto publikować video? Oto trzy główne powody

  1. Budują zaufanie do Twojej firmy — Twoja firma zyskuje ludzką twarz.
  2. Dają możliwość przekazania większej ilości treści w bardziej atrakcyjny sposób i w krótszym czasie.
  3. Bardziej przyciągają uwagę, niż statyczny tekst, co za tym idzie — docierają do większego grona odbiorców i lepiej sprzedają Twoje produkty oraz usługi.

Sprawdź co HubSpot poleca przeczytać w kwestii content marketingu w 2023 roku.

Jeżeli przekonały Cię trzy wyżej wymienione powody, to czas na zaplanowanie produkcji treści video.

Jakiego rodzaju filmy świetnie sprawdzają się na stronach www? 

  • Filmy, które skupiają uwagę na kluczowych informacjach, które chcesz przekazać odbiorcom. Mogą to być na przykład animowane napisy, krótkie filmy animowane. 
  • Filmy promocyjne, które przybliżają wizerunek Twojej firmy 
  • Poradniki, wywiady, Q&A i filmy instruktażowe, które edukują i odpowiadają na najczęściej zadawane przez Twoich klientów pytania.

Potrzebujesz content marketingu? Skontaktuj się z nami.

Content marketing w social mediach

W ostatnich latach w mediach społecznościowych takich jak np. Facebook Instagram, czy TikTok video stanowi zauważalną dominantę publikowanych i promowanych treści.

Co więcej, każde z tych mediów wykształciło wygodne i proste w użyciu kreatory do tworzenia atrakcyjnych filmów. Warto poznać je lepiej. 

Zdecydowana większość materiałów filmowych publikowanych w mediach społecznościowych jest tworzona telefonem lub prostym aparatem.

Nie ma w tym nic złego. To właśnie autentyczność, kreatywność i aspekt rozrywkowy mają niebagatelne znaczenie dla skuteczności filmów, reelsów, czy tiktoków.

Niemniej, warto jednak znać podstawowe zasady sztuki filmowej. Jak kadrować, jak ustawić oświetlenie, jak przygotować nagranie z dźwiękiem, czy jak zmontować film.

W IMAGEPRO podpowiadamy firmom, jak samodzielnie tworzyć atrakcyjne filmy do mediów społecznościowych i nie tylko. 

Chcesz wiedzieć więcej? Zapytaj nas o szkolenia z zakresu video content marketingu.

content video marketing 2023

Content marketing na YouTube

W 2022 roku serwis YouTube uplasował się na podium najpopularniejszych stron www.

Oznacza to, że codziennie rzesze użytkowników na całym świecie szukają różnych informacji właśnie w tym miejscu.

Szkoda by było nie wykorzystać tego potencjału. Posiadanie własnego kanału na YouTube pozwala na budowanie wizerunku firmy.  

Jakie treści najlepiej sprawdzą się w serwisie YouTube?

  • Poradniki
  • Filmy instruktażowe
  • Testymoniale
  • Video blog

Masz już gotowe materiały do publikacji na YouTube? Nie zapomnij o kilku ważnych szczegółach.

video content marketing 2023

Employer branding

A może szukasz najlepszych talentów do swojego teamu? Czasami tradycyjne ogłoszenie o pracę może nie wystarczyć.

Podążając za trendami, wiele firm decyduje się na stworzenie filmu rekrutacyjnego, czyli employer branding. 

Dlaczego warto mieć film typu employer branding?

  • Przyciąga uwagę lepiej, niż zwykłe ogłoszenie o pracę
  • Pozwala budować wizerunek i zaufanie do firmy
  • Pokazuje firmę “od kuchni”
  • Daje możliwość  przekazania większej ilość treści, niż w zwykłym ogłoszeniu 
  • Zrealizowany materiał można wykorzystywać wielokrotnie, przy okazji różnych rekrutacji, czy podczas targów pracy
  • Pozwala na zwiększenie zasięgu ogłoszenia o pracę, ze względu na możliwość publikacji video w mediach społecznościowych i na stronie internetowej

Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź naszą ofertę.