wyślij brief
Blog

Ile kosztuje krótki film reklamowy?

Krótki film reklamowy i współpraca z agencją video

Potrzebujesz spotu, czyli krótkiego filmu reklamowego? Jednym z rozwiązań jest oddanie produkcji filmu w ręce specjalistów z agencji filmowej lub domu produkcyjnego.

Takie rozwiązanie niesie ze sobą wiele korzyści i gwarantuje wysokiej jakości efekt końcowy. Jak wygląda początek takiej współpracy? Odpowiedzi, na jakie pytania warto przygotować? Od czego zależy wysokość wyceny? Zapraszamy do lektury. 

Ile kosztuje reklama, a ile film promocyjny? Chcesz poznać widełki cenowe — zajrzyj tutaj:

https://www.imagepro.pl/blog/ile-kosztuje-film-promocyjny-lub-reklamowy

Brief

Chcąc poznać ofertę oraz wycenę na realizację materiału video niezbędne jest przygotowanie wstępnego briefu, który będzie zawierał podstawowe informacje o Twoich potrzebach i założeniach filmu.

Im więcej szczegółów przedstawisz wysyłając zapytanie, tym lepiej i tym większa szansa, że oferta będzie najlepiej dopasowana do Twoich potrzeb. 

Jakie informacje powinny zostać zawarte w briefie? Omówmy to na przykładzie naszego formularza kontaktowego. To właśnie ten dokument najczęściej stanowi dla nas podstawę do przygotowania wyceny w IMAGEPRO.

Oto pytania, na które warto odpowiedzieć w  briefie:

  • Dane kontaktowe — abyśmy mogli lepiej poznać Twoją firmę i jej specyfikę 

  • Cel realizacji — promocja produktu, usługi, edukacja klientów, czy może wizerunek firmy?

  • Scenariusz — przychodzisz do nas z gotowym pomysłem, czy chcesz poznać nasze propozycje?

  • Grupa docelowa — do kogo przede wszystkim ma trafić przekaz płynący z filmu? 

  • Lokacje — czy wiesz już, gdzie mogłyby się odbyć zdjęcia do filmu? Chcesz pokazać swoje biuro, a może marzą Ci się zdjęcia w plenerze? Daj nam znać.

  • Środki filmowe — potrzebujesz lektora, dodatkowych animacji, ujęć z drona? W tym miejscu naszego formularza możesz zaznaczyć wybrane opcje. 

  • Obsada — czy w Twoim filmie udział wezmą pracownicy, czy aktorzy lub statyści?

  • Kluczowe tematy — opisz, na jakie aspekty powinniśmy zwrócić szczególną uwagę.

  • Czas — jak długi ma być Twój film?

  • Referencje — chodzi nam o Twoje inspiracje, jak ma wyglądać Twoje video. Linki do przykładowych filmów bardzo mile widziane.

  • Emisja — gdzie masz zamiar opublikować swój krótki film reklamowy? Jeżeli planujesz emisję w TV napisz, jak długo chcesz emitować swoją reklamę.

  • Budżet — jaką kwotę planujesz przeznaczyć na tę produkcję?

  • Daty — czyli najważniejsze dla Ciebie terminy — kiedy chcesz ruszyć z pracami, na kiedy potrzebujesz plików emisyjnych itp.

Nasza podpowiedź

Chcesz dowiedzieć się ile kosztuje krótki film reklamowy oraz, które elementy produkcji filmowej generują największe koszta.

Zajrzyj tutaj:  https://www.imagepro.pl/blog/ile-kosztuje-film-promocyjny

krótki film reklamowy - ile kosztuje

Wycena

W IMAGEPRO po wysłaniu zapytania zarówno bezpośrednio na kontakt@imagepro.pl, jak i za pośrednictwem naszego formularza z briefem, skontaktuje się z Tobą nasza Project Manager w celu ustalenia niezbędnych szczegółów.

Następnie po upływie kilku dni otrzymasz od nas wycenę, w której wyszczególnione będą wszystkie elementy produkcji. 

W naszej pracy zawsze chcemy budować partnerskie relacje już od samego początku współpracy. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i z chęcią odpowiemy na każde pytanie oraz wytłumaczymy niejasne kwestie.

Po to jesteśmy, aby wprowadzić Cię do świata video. Właśnie dlatego bardzo często zachęcamy do wspólnych rozmów online lub w siedzibie Twojej firmie.

Po to, aby w pełnej formie móc przedstawić nasze pomysły i możliwości oraz jeszcze lepiej wsłuchać się w Twoje potrzeby.

Nasze widełki cenowe

W IMAGEPRO krótki film reklamowy to koszt średnio od 25 000 – 60 000 zł netto.

Co dalej? Czas na ustalenie szczegółów oraz realizację projektu. Chcesz dowiedzieć się więcej, jak wyglądają i ile czasu trwają kolejne etapy współpracy, zajrzyj tutaj: 

https://www.imagepro.pl/blog/ile-trwa-realizacja-filmu-promocyjnego/