Krótki film reklamowy i współpraca z agencją video
Potrzebujesz spotu, czyli krótkiego filmu reklamowego? Jednym z rozwiązań jest oddanie produkcji filmu w ręce specjalistów z agencji filmowej lub domu produkcyjnego.
Takie rozwiązanie niesie ze sobą wiele korzyści i gwarantuje wysokiej jakości efekt końcowy. Jak wygląda początek takiej współpracy? Odpowiedzi, na jakie pytania warto przygotować? Od czego zależy wysokość wyceny? Zapraszamy do lektury.
Ile kosztuje reklama, a ile film promocyjny? Chcesz poznać widełki cenowe — zajrzyj tutaj:
https://www.imagepro.pl/blog/ile-kosztuje-film-promocyjny-lub-reklamowy
Brief
Chcąc poznać ofertę oraz wycenę na realizację materiału video niezbędne jest przygotowanie wstępnego briefu, który będzie zawierał podstawowe informacje o Twoich potrzebach i założeniach filmu.
Im więcej szczegółów przedstawisz wysyłając zapytanie, tym lepiej i tym większa szansa, że oferta będzie najlepiej dopasowana do Twoich potrzeb.
Jakie informacje powinny zostać zawarte w briefie? Omówmy to na przykładzie naszego formularza kontaktowego. To właśnie ten dokument najczęściej stanowi dla nas podstawę do przygotowania wyceny w IMAGEPRO.
Oto pytania, na które warto odpowiedzieć w briefie:
Dane kontaktowe — abyśmy mogli lepiej poznać Twoją firmę i jej specyfikę
Cel realizacji — promocja produktu, usługi, edukacja klientów, czy może wizerunek firmy?
Scenariusz — przychodzisz do nas z gotowym pomysłem, czy chcesz poznać nasze propozycje?
Grupa docelowa — do kogo przede wszystkim ma trafić przekaz płynący z filmu?
Lokacje — czy wiesz już, gdzie mogłyby się odbyć zdjęcia do filmu? Chcesz pokazać swoje biuro, a może marzą Ci się zdjęcia w plenerze? Daj nam znać.
Środki filmowe — potrzebujesz lektora, dodatkowych animacji, ujęć z drona? W tym miejscu naszego formularza możesz zaznaczyć wybrane opcje.
Obsada — czy w Twoim filmie udział wezmą pracownicy, czy aktorzy lub statyści?
Kluczowe tematy — opisz, na jakie aspekty powinniśmy zwrócić szczególną uwagę.
Czas — jak długi ma być Twój film?
Referencje — chodzi nam o Twoje inspiracje, jak ma wyglądać Twoje video. Linki do przykładowych filmów bardzo mile widziane.
Emisja — gdzie masz zamiar opublikować swój krótki film reklamowy? Jeżeli planujesz emisję w TV napisz, jak długo chcesz emitować swoją reklamę.
Budżet — jaką kwotę planujesz przeznaczyć na tę produkcję?
Daty — czyli najważniejsze dla Ciebie terminy — kiedy chcesz ruszyć z pracami, na kiedy potrzebujesz plików emisyjnych itp.
Nasza podpowiedź
Chcesz dowiedzieć się ile kosztuje krótki film reklamowy oraz, które elementy produkcji filmowej generują największe koszta.
Zajrzyj tutaj: https://www.imagepro.pl/blog/ile-kosztuje-film-promocyjny

Wycena
W IMAGEPRO po wysłaniu zapytania zarówno bezpośrednio na kontakt@imagepro.pl, jak i za pośrednictwem naszego formularza z briefem, skontaktuje się z Tobą nasza Project Manager w celu ustalenia niezbędnych szczegółów.
Następnie po upływie kilku dni otrzymasz od nas wycenę, w której wyszczególnione będą wszystkie elementy produkcji.
W naszej pracy zawsze chcemy budować partnerskie relacje już od samego początku współpracy. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i z chęcią odpowiemy na każde pytanie oraz wytłumaczymy niejasne kwestie.
Po to jesteśmy, aby wprowadzić Cię do świata video. Właśnie dlatego bardzo często zachęcamy do wspólnych rozmów online lub w siedzibie Twojej firmie.
Po to, aby w pełnej formie móc przedstawić nasze pomysły i możliwości oraz jeszcze lepiej wsłuchać się w Twoje potrzeby.
Nasze widełki cenowe
W IMAGEPRO krótki film reklamowy to koszt średnio od 25 000 – 60 000 zł netto.
Co dalej? Czas na ustalenie szczegółów oraz realizację projektu. Chcesz dowiedzieć się więcej, jak wyglądają i ile czasu trwają kolejne etapy współpracy, zajrzyj tutaj:
https://www.imagepro.pl/blog/ile-trwa-realizacja-filmu-promocyjnego/