Wideo to obecnie najskuteczniejsza forma reklamy w Internecie.
Tak wynika z badania zatytułowanego „Reklama wideo: Najskuteczniejsza forma mediów w branży”, przeprowadzonego przez firmę duo208 zajmującą się marketingiem wideo.
Powtórne oglądanie pozwala filmowi osiągać lepsze wyniki na dwa sposoby.
To pokazuje, że choć ludzie mogą być skłonni do oglądnięcia twojego wideo z wielu powodów to zaangażują się w nie tylko wtedy, gdy dostarczy im ono wartości.
Jak sprawić, by Twoje wideo reklamowe sprzedawało lepiej?
Jeśli tworzysz filmik w celach komercyjnych, ważne jest, byś zadał sobie pytanie, jakie przesłanie chcesz przekazać. Ważne jest też, byś jasno określił, komu sprzedajesz.
Niektóre pytania, które powinieneś sobie zadać to: Kim jest publiczność? Co lubi oglądać? Jakiego rodzaju informacji chciałaby się dowiedzieć?
dom produkcyjny
bliżej Ciebie
Jesteśmy bliżej Ciebie na każdym etapie produkcji.
Przekładamy twój brief na język filmowy, bo to język który znamy najlepiej.