wyślij brief
Blog

Super Bowl reklamy 2023

Super Bowl – reklamy za miliony dolarów

Od 6 do 7 milionów dolarów za 30 sekund. Tyle kosztuje emisja jednej reklamy podczas Super Bowl. Jakie spoty będziemy podziwiać 12 lutego 2023 roku?

Super Bowl to wyjątkowe wydarzenie, które z jednej strony przyciąga fanów futbolu amerykańskiego, a z drugiej – marketerów i najdroższe reklamy.

Telewizja Fox tego dnia notuje olbrzymią oglądalność, sięgającą nawet 112 milionów widzów. Stąd tak wysokie ceny emisji.

Na takie wydatki stać tylko największych. Czyli kogo konkretnie? Czyje Super Bowl reklamy obejrzymy podczas najbliższego finału?

W zeszłym roku dominowały reklamy kryptowalut. Tym razem obejrzymy  głównie piwo oraz snacki.

W niedzielę 12 lutego, w przerwie meczu Philadelphia Eagles i Kansas City Chiefs na Super Bowl, zobaczymy takie reklamy: Doritos, Heineken, Budweiser, Pringles, Crown Royal oraz Popcorners.

Super Bowl – wybrane reklamy z 2023

Zwłaszcza te dwie reklamy wyjątkowo mnie zainteresowały.

Crown Royal ze względu na udział Dave’a Grohla z Foo Fighters (tak, bardzo lubię tego człowieka) i PopCorners z nawiązaniem do jednego z moich ulubionych seriali, czyli Breaking Bad…

Zwróćcie uwagę, że to … zwiastuny reklam, które premierę będą miały w przerwie Super Bowl.

Co jeszcze ciekawego czeka nas w trakcie tego wydarzenia? Zobaczcie sami…

Źródło: People, Forbes.