Według wszelkich prognoz wideo marketing będzie dominować na rynku w 2022 roku. Potwierdzają to już dzisiaj statystyki, według których wideo ma 97% skuteczność w przekonywaniu odbiorców do zakupu produktu lub usługi. Ponadto, wideo jest bardziej angażujące niż tradycyjne formy marketingu, które wciąż dominują w Internecie.

Które trendy będą dominowały w 2022 roku?
Według specjalistów, 2022 rok będzie przełomowy dla marketingu wideo. Kluczowe trendy to:
- Większy udział treści live w strategiach marketingowych.
- Rozwój technologii VR i AR, które pozwolą na tworzenie bardziej realistycznych treści.
- Coraz większa popularność video contentu, czyli treści wideo opartych na narracji.
Ciągły wzrost znaczenia wideo marketingu
Według najnowszych badań trendem w wideo marketingu w 2022 roku będzie łączenie treści wideo z reklamami. Ponad połowa internautów (52%) deklaruje, że chciałaby oglądać reklamy, które łączą się z treściami wideo, podczas gdy tylko 38% chciałoby oglądać reklamy, które nie łączą się z wideo.
Konkluzja
Rynek będzie rósł wraz z e-commerce, urządzeniami mobilnymi, nowymi technologiami i mediami społecznościowymi. Narzędzia te dają ogromne możliwości w branżach wideo marketingu (np. edukacji i rozrywki). eMarketer prognozuje, że ruch internetowy będzie się podwajał co 10 lat. Dlatego narzędzia i metody marketingu wideo stają się coraz bardziej popularne.