Na co zwrócić uwagę przy produkcjach wideo w II półroczu 2022❓
🔴 Wideo jest królem
YouTube to druga najpopularniejsza strona w światowym internecie. Jest jasne, że wszyscy chcą i lubią konsumować wideo. W/g najnowszych estymacji do końca 2022 roku wideo będzie stanowiło aż 82% całego ruchu w sieci. Jeżeli nie komunikujesz się ze swoimi klientami za pomocą filmów to znacznie zmniejszasz szanse na sukces 👑
🔴 Napisy w filmach to konieczność
Czy wiesz, że aż 85% filmów wyświetlanych na Facebooku jest wyciszonych przez użytkowników? Dlatego tworząc wideo bez napisów ryzykujesz, że nie zostanie zrozumiane przez twoją grupę docelową 🙅
🔴 Długość nie ma znaczenia 😂
W ostatnich miesiącach zauważamy znaczny wzrost zainteresowania krótkimi reklamami. Dlaczego? Wyniki pokazują, że 15-sekundowe reklamy telewizyjne są w 75% tak skuteczne , jak reklamy 30-sekundowe, przy o połowę niższym koszcie emisji, nie mówiąc o produkcji. 🥇
🔴 Formaty pod social media
W sytuacji, gdy mniej niż co trzecia osoba chce obrócić telefon, aby obejrzeć reklamę, dopasowanie jej formatu do platformy, na której jest ona prezentowana, jest niezbędne. Dlatego tworząc filmy pamiętaj o formacie kwadratowym i pionowym ✔
🔴 Przyciągnij i utrzymaj uwagę
Marketerzy, którzy korzystają z wideo, zwiększają przychody o 49% szybciej niż użytkownicy, którzy z nie nie korzystają. Ale jak to osiągnąć? Najprostsza odpowiedź: przyciągnij uwagę internautów., zadbaj o attension grabber 👀 Najpierw przez kluczowe pierwsze 2 sekundy, a potem nieustannie podtrzymuj ich zainteresowanie.
🔴 Stories to klucz do większej klikalności
Posty i spoty to jedno. Stories mają charakter bardziej osobisty i stanowią okazję do regularnego zaangażowania internautów. Potwierdzają to statystyki. Marki regularnie publikujące stories odnotowały aż 73% wzrost współczynnika klikalności na tej samej platformie (Facebook i Instagram).
Oto zaobserwowane w ostatnim czasie trendy na rynku wideo. Ciekaw jestem jakie jest Twoje zdanie na ten temat❓ Czy coś jeszcze można dodać do powyższej listy❓ Daj znać! 🤝