wyślij brief
Blog

YouTube drugi w rankingu z 2022 roku – content marketing

YouTube i content marketing

Pewnie już znasz tę grafikę z najpopularniejszymi stronami internetowymi w 2022 roku.

Zwróć uwagę na pewien, ważny dla mnie, szczegół… 

content marketing

Na dwóch pierwszych miejscach mamy Google i YouTube. Za nimi długo, długo nic. No dobrze, co to w zasadzie oznacza? Po co ja o tym piszę? Co to nam zmieni w naszym życiu?

Najprościej rzecz ujmując (bo pewnie zaraz wracasz do pracy), internauci obecnie głównie szukają informacji.

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka, natomiast drugą jest YouTube.

Tak, YouTube to wyszukiwarka, w której wyniki przedstawione są w formie video. Nie zgadzasz się ze mną? To wpisz np. takie pytanie:

który telewizor wybrać

Content marketing: hero, hub, help

Twórcy filmów, które się wtedy wyświetlają doskonale wiedzą, jak tworzyć help content dla internautów.

Zyskują dzięki temu większą rozpoznawalność, zaufanie i, co za tym idzie, sprzedaż.

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj to.

optymalizacja filmów na youtube

A jak jest w Twojej firmie? Wykorzystujesz te 2 największe wyszukiwarki dzięki treściom video? Stosujesz video content marketing?

Źródło: similarweb.