Film korporacyjny / wizerunkowy
Film wizerunkowy to nic innego jak krótki film reklamowy, prezentujący usługę lub produkt danej firmy, podkreślając przy tym najważniejsze wartości firmy.
Produkcja filmów wizerunkowych jest przeznaczona dla wszystkich firm, którym zależy na zaprezentowaniu się swoim docelowym odbiorcom z jak najlepszej strony. Aby potencjalny klient skorzystał z usług lub zakupił dany produkt, ważne jest, aby dokładnie poznać markę.
Filmy korporacyjne prezentują działania firm w sposób, który zachęca do skorzystania z ich oferty.
Film wizerunkowy – reklama, która przykuwa uwagę
Reklama wizerunkowa powinna trafiać do określonej grupy odbiorców. Na samym początku produkcji filmów korporacyjnych, warto określić cel takiej reklamy wizerunkowej oraz jej adresatów.
Ważne jest również odpowiednie pobudzenie emocji u widza, które dokonuje się poprzez dodanie do filmu korporacyjnego odpowiednich bodźców, oddziałujących na uczucia.
Może się to odbyć za pomocą wzruszającej historii, niespodziewanego zwrotu akcji lub wykorzystania elementów humorystycznych. Taki zabieg sprawi, że film korporacyjny z pewnością zostanie zapamiętany.
Filmy korporacyjne i wizerunkowe – produkcja
To, co widzi docelowy odbiorca, to jedynie wycinek działań ekipy filmowej produkującej filmy korporacyjne czy wizerunkowe.
Cała realizacja obejmuje trzy główne etapy, które prowadzą do osiągnięcia efektu końcowego: preprodukcję, produkcję i postprodukcję.
Szpital Ujastek
Pacjentki Medicover niezależnie od zakresu pakietu opieki mogą skorzystać z usług Szpitala Ujastek w Krakowie i wybrać go jako miejsce narodzin swojego dziecka.
Open’er Festival 2017 – see you next year
Dla organizatora festiwalu Open’er Festival rokrocznie przygotowujemy filmy wizerunkowe z wydarzenia.
Anker Polska
Dla polskiego dystrybutora marki Anker przygotowaliśmy film wizerunkowy do internetu.