wyślij brief

Filmy wizerunkowe

produkcja filmowa to dla nas esencja życia
sprawdź nas
film biznesowy korporacyjny

Film korporacyjny / wizerunkowy

Film wizerunkowy to nic innego jak krótki film reklamowy, prezentujący usługę lub produkt danej firmy, podkreślając przy tym najważniejsze wartości firmy.

Produkcja filmów wizerunkowych jest przeznaczona dla wszystkich firm, którym zależy na zaprezentowaniu się swoim docelowym odbiorcom z jak najlepszej strony. Aby potencjalny klient skorzystał z usług lub zakupił dany produkt, ważne jest, aby dokładnie poznać markę.

Filmy korporacyjne prezentują działania firm w sposób, który zachęca do skorzystania z ich oferty

Film wizerunkowy – reklama, która przykuwa uwagę

Reklama wizerunkowa powinna trafiać do określonej grupy odbiorców. Na samym początku produkcji filmów korporacyjnych, warto określić cel takiej reklamy wizerunkowej oraz jej adresatów.

Ważne jest również odpowiednie pobudzenie emocji u widza, które dokonuje się poprzez dodanie do filmu korporacyjnego odpowiednich bodźców, oddziałujących na uczucia.

Może się to odbyć za pomocą wzruszającej historii, niespodziewanego zwrotu akcji lub wykorzystania elementów humorystycznych. Taki zabieg sprawi, że film korporacyjny z pewnością zostanie zapamiętany

film wizerunkowy korporacyjny

Zamów wycenę twojego projektu

lub sprawdź nasze możliwości produkcyjne
bezpłatna konsultacja
film promocyjny korporacyjny

Filmy korporacyjne i wizerunkowe – produkcja

To, co widzi docelowy odbiorca, to jedynie wycinek działań ekipy filmowej produkującej filmy korporacyjne czy wizerunkowe. 

Cała realizacja obejmuje trzy główne etapy, które prowadzą do osiągnięcia efektu końcowego: preprodukcję, produkcję i postprodukcję.

Preprodukcja – to ustalenie planu i ogólnej koncepcji filmu wizerunkowego. W czasie preprodukcji tworzony jest również scenariusz.

Produkcja – to realizacja wszystkich założeń, ustalonych w pierwszym etapie. Zazwyczaj jest to jeden do trzech dni zdjęciowych. Na planie filmów korporacyjnych pracują wtedy nie tylko kamerzyści, ale także oświetleniowcy, wizażyści itd.

Postprodukcja – to czas, w którym dokonuje się montaż poszczególnych klipów. To na tym etapie powstaje końcowy film wizerunkowy, który następnie jest przekazywany do rąk klienta.

Szpital Ujastek

Medicover

Pacjentki Medicover niezależnie od zakresu pakietu opieki mogą skorzystać z usług Szpitala Ujastek w Krakowie i wybrać go jako miejsce narodzin swojego dziecka.

Open’er Festival 2017 – see you next year

Alter Art

Dla organizatora festiwalu Open’er Festival rokrocznie przygotowujemy filmy wizerunkowe z wydarzenia.

Anker Polska

CSI

Dla polskiego dystrybutora marki Anker przygotowaliśmy film wizerunkowy do internetu.

Produkcja filmów wizerunkowych i korporacyjnych  w IMAGEPRO

Dobre filmy wizerunkowe powinny nie tylko wyglądać, ale również zachęcać do działania. Tak zwane „call-to-action” to nic innego, jak wezwanie odbiorcy do wykonania, korzystnego dla firmy, ruchu.

Profesjonalny film wizerunkowy nawołuje do skorzystania z usług lub zakupu produktów. Powinno się to odbywać podprogowo, nie bezpośrednio. Film wizerunkowy ma przede wszystkim podobać się osobie, która decyduje się na jego wykorzystanie do promocji swojej firmy. W IMAGEPRO cenimy sobie zdanie naszych klientów. Bierzemy pod uwagę ich preferencje oraz wszelkie sugestie, pojawiające się w trakcie procesu tworzenia.