Reklama w Internecie
Reklama w Internecie nie jest tak bardzo ograniczona, jak na przykład filmy, umieszczane w telewizji. Internet to miejsce, w którym istnieje większa dowolność w kwestii umieszczanych treści, w związku z tym producenci mają znacznie szersze pole do popisu.
Spoty internetowe wyróżnia przede wszystkim charakter komunikatu, który przeciwnie do reklam w telewizji, zachęca odbiorcę do aktywnego działania.
Internetowe spoty są znacznie korzystniej odbierane przez użytkowników i mobilizują ich do odwiedzania strony internetowej lub zakupów.
Reklama wideo w Internecie
Aby reklama w Internecie przyciągała użytkowników i wyróżniała się na tle innych spotów internetowych, należy uwzględnić kilka czynników, które sprawiają, że film jest jeszcze bardziej atrakcyjny.
Podczas tworzenia filmu, trzeba zwrócić uwagę na to, aby nie odbiegał on znacząco od innych form, promujących kampanię.
Reklama wideo w Internecie powinna opowiadać historię, która jak najlepiej przykuje uwagę widza i zaciekawi go na tyle, że pozostanie na stronie lub kanale społecznościowym na dłużej.
Obejrzenie filmu przez użytkownika to nie wszystko. Ważne jest także to, co zostanie z nim po zobaczeniu spotu internetowego.
Dobrze jest tworzyć treści, które wywołują u widza emocje, w sposób, który zachęca go do podjęcia zamierzonego działania.
Świat internetowy rozwija się bardzo szybko. Nowe trendy, które są uznawane za internautów jako godne uwagi, pojawiają się i znikają w zaskakującym tempie.
Spoty internetowe powinny odpowiadać na bieżące aktualności, co zwiększy chęć skupiania uwagi na konkretnym wideo.
Natalia podjęła wyzwanie. A ty?
Natalia postawiła sobie #ChallengeNaNowyRok. Przyszedł czas na królewski dystans… Czas na 19. Cracovia Maraton! A Ty, będziesz z nami 8 listopada?
Noski Noski
Sprzedawaj przez internet po Twojemu! Poznaj historię naszych klientów, którzy otworzyli sklep internetowy Shoper i rozwijają swoją markę w branży e-commerce.