wyślij brief

Totalizator Sportowy

Employer Branding Video

Koncepcja kreatywna oraz produkcja kampanii Employer Branding dla Totalizatora Sportowego

Dla stałego partnera, Totalizatora Sportowego, nasz dom produkcyjny przygotował kampanię Employer Branding. 

W jej ramach przygotowaliśmy:
➜ koncepcję kreatywną
➜ 1 film ogólny
➜ 6 filmów – testymoniali z pracownikami Totalizatora Sportowego
➜ 3 formaty każdego filmu (16:9, 1:1, 4:5)

Zdjęcia odbyły się w Warszawie. Plan obejmował dwa dni zdjęciowe.

Employer Branding Video

Robert Leksiński

Michał Luterek

Krzysztof Śliwiński

Wyniki kampanii employer branding video:

  • Kampania employer branding przebiegła bardzo dobrze, zarówno pod względem wskaźników mediowych jak i pozyskanych CV;

  • Przez stronę pozyskano 584 CV, w tym 218 do samego IT;

  • Liczba kliknięć w ogłoszenia wzrosła o 27% w stosunku do niepromowanych kampanią ogłoszeń);

  • Wynik kosztów CPM jest lepszy niż estymowano;

  • Wszystkie filmy wyświetlono 1 000 000 razy. Największą liczbę wyświetleń osiągnęły filmy ogólny (240 000 wyświetleń) oraz film z Robert Leksiński ? (269 000 wyświetleń);

  • W kampanii search najwięcej wyświetleń posiadają grupy reklam związane ze stanowiskiem sprzedawcy i obsługą klienta.

employer branding videoemployer branding wideo / video agencja Warszawa Kraków

Rekomendacja partnera

Z IMAGEPRO współpracowałam przy realizacji materiałów employer- brandingowych dla naszej spółki. Współpraca była na najwyższym poziomie - Michał reagował na nasze potrzeby, proponował różne rozwiązania, dzielił się wiedzą ekspercką. Na planie Michał wprowadza fantastyczną atmosferę - pracownicy, którzy brali udział w nagraniach (wszyscy pierwszy raz przed kamerą) czuli tą luźną atmosferę, zachęcającą do współpracy, naprowadzał rozmówcę na właściwe tematy. Cały jego zespół naprawdę się spisał. Bardzo polecam współpracę 🙂
Małgorzata Kamińska
Specjalistka ds. Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy - Totalizator Sportowy