wyślij brief

Spoty reklamowe

do telewizji, kina oraz do internetu
sprawdź nas
dom produkcyjny IMAGEPRO

Filmy reklamowe dla firm

Spoty telewizyjne pojawiają się na ekranach telewizorów już od wielu lat. Każda firma chce trafić do jak największej liczby odbiorców, zachęcając do skorzystania z oferowanych produktów i usług.

Produkcja spotów reklamowych stała się jeszcze bardziej popularna wraz z rozwojem mediów społecznościowych. Producenci decydują się nie tylko na spoty telewizyjne, ale coraz częściej przenoszą promocję również do Internetu.

Oba media są efektowne i korzystne. Ważny jest jednak odpowiedni dobór grupy docelowej, do której chce się trafić.

Spoty telewizyjne

Spoty telewizyjne są znane wszystkim osobom. Wyświetlane w przerwach między telewizyjnymi programami czy filmami, zachęcają do zakupów.

Stanowią jedno z głównych dochodów prywatnych i publicznych stacji telewizyjnych. Mają określone zasady, których należy się trzymać w trakcie tworzenia. Najważniejszą z nich jest długość spotu telewizyjnego, która nie przekracza 30 sekund.

Jest to więc krótki spot reklamowy, którego najważniejszym zadaniem jest zaprezentowanie produktu. Filmy reklamowe dla firm, umieszczane w telewizji, kierowane są głównie do osób w dojrzałym wieku. 

Filmy i spoty reklamowe

Chcesz razem z nami opowiedzieć wspaniałą historię?

Stwórzmy wspólnie skuteczne spoty reklamowe
bezpłatna konsultacja

Orange

Festiwale muzyczne

Dla Orange Polska wyprodukowaliśmy billboard informujący o sponsorowaniu festiwali Open’er Festival, Orange Warsaw Festival i Kraków Live Festival.

Hewalex

Opti-Ener

OPTI-ENER firmy Hewalex to jedyne na rynku rozwiązanie dostosowane do warunków ustawy OZE w zakresie bilansowania energii elektrycznej. Wyprodukowaliśmy spot reklamowy promujący produkt.

Kraków Live Festival

2018

Dla Alter Art, organizatora Kraków Live Festival, przygotowaliśmy film reklamowy z przeznaczeniem do kin oraz telewizji. Film promuje edycję 2018, w której wzięły udział takie gwiazdy jak m.in. Kendrick Lamar, ASAP Rocky, Martin Garrix, Die Antwoord.

Spoty reklamowe w Internecie

W przypadku spotów reklamowych publikowanych w Internecie należy zastanowić się, który portal będzie najbardziej odpowiedni. Prawidłowe miejsce publikacji poszerzy grono odbiorców i trafi do odpowiedniej grupy. Wśród najczęściej wybieranych, znajduje się:

YouTube
Facebook
Instagram
VOD i telewizja internetowa

Krótki spot reklamowy – czas ma znaczenie

Jeśli spot reklamowy ma się znaleźć w Internecie, to trzeba dobrze przemyśleć jego długość. Platformy takie, jak YouTube dopuszczają krótkie spoty reklamowe, trwające 6 sekund bez możliwości ich przewinięcia. Jeżeli spot reklamowy jest nieco dłuższy, to już na samym początku trzeba przyciągnąć uwagę widza.

Niekorzystne dla firmy będzie kliknięcie przez odbiorcę przycisku „pomiń reklamę”. Spot reklamowy ma zachęcić potencjalnego klienta do działania, które wpłynie pozytywnie na sprzedaż.

Spot reklamowy – cena

Na cenę spotów reklamowych w Internecie oraz spotów telewizyjnych wpływa wiele czynników. Do najważniejszych z nich należy:

  • czas i miejsce nagrań,
  • liczba zaangażowanych aktorów,
  • jakość obrazu i dźwięku,
  • długość filmu,
  • dodatkowa oprawa graficzna.

Widełki cenowe są bardzo zróżnicowane. Filmy są niezbędne w prawidłowo prosperującej firmie, dlatego dobrze zdecydować się na ekspertów, zajmujących się produkcją spotów reklamowych. Zagwarantuje to dobrze zainwestowane pieniądze, które z pewnością zwrócą się niejednokrotnie.

Spoty reklamowe – produkcja IMAGEPRO

Filmy reklamowe dla firm, realizowane w IMAGEPRO, są dostosowane do indywidualnych potrzeb. Tworzymy je w poziomie, pionie lub kwadracie, w zależności od wymagań. Zależy nam na tym, aby tworzone treści świetnie konwertowały, dlatego stawiamy na jakość i pełen profesjonalizm.

Cena spotów reklamowych, które są przez nas produkowane, jest uzależniona od preferencji klienta. Przygotowujemy kosztorys w 24h, a gotowe spoty reklamowy dostarczamy do 14 dni.