Filmy reklamowe dla firm
Spoty telewizyjne pojawiają się na ekranach telewizorów już od wielu lat. Każda firma chce trafić do jak największej liczby odbiorców, zachęcając do skorzystania z oferowanych produktów i usług.
Produkcja spotów reklamowych stała się jeszcze bardziej popularna wraz z rozwojem mediów społecznościowych. Producenci decydują się nie tylko na spoty telewizyjne, ale coraz częściej przenoszą promocję również do Internetu.
Oba media są efektowne i korzystne. Ważny jest jednak odpowiedni dobór grupy docelowej, do której chce się trafić.
Spoty telewizyjne
Spoty telewizyjne są znane wszystkim osobom. Wyświetlane w przerwach między telewizyjnymi programami czy filmami, zachęcają do zakupów.
Stanowią jedno z głównych dochodów prywatnych i publicznych stacji telewizyjnych. Mają określone zasady, których należy się trzymać w trakcie tworzenia. Najważniejszą z nich jest długość spotu telewizyjnego, która nie przekracza 30 sekund.
Jest to więc krótki spot reklamowy, którego najważniejszym zadaniem jest zaprezentowanie produktu. Filmy reklamowe dla firm, umieszczane w telewizji, kierowane są głównie do osób w dojrzałym wieku.
Orange
Dla Orange Polska wyprodukowaliśmy billboard informujący o sponsorowaniu festiwali Open’er Festival, Orange Warsaw Festival i Kraków Live Festival.
Hewalex
OPTI-ENER firmy Hewalex to jedyne na rynku rozwiązanie dostosowane do warunków ustawy OZE w zakresie bilansowania energii elektrycznej. Wyprodukowaliśmy spot reklamowy promujący produkt.
Kraków Live Festival
Dla Alter Art, organizatora Kraków Live Festival, przygotowaliśmy film reklamowy z przeznaczeniem do kin oraz telewizji. Film promuje edycję 2018, w której wzięły udział takie gwiazdy jak m.in. Kendrick Lamar, ASAP Rocky, Martin Garrix, Die Antwoord.